Inom Dessa Väggar

Allmänt / Permalink / 1
HejsanHejsan, idag har varit den 20e dagen i karantän. Jag har en mygga i mitt rum som jag har döpt till Buzz. Nemen jag kanske har blivit lite instängd men inte så illa än. Som det ser ut nu ska karantänen upphöra den 12e men nån dag innan ska det vara ett möte där det ska beslutas om den blir förlängd eller inte. Mest troligen blir den förlängd vilket innebär att dessa 52 kvm är den yta jag kommer röra mig på närmaste månaden, om inte längre. 
 
Häromdagen bakade jag en choklad kaka, oerhört god och toppad med chocklad/kaffe kräm. Helgens planer är att grundligt städa lägenheten och börja med lite påskpyssel. Jag har inte tänkt att köpa hem några påskdekorationer, känner inte att det är värt att ta risken. Bakning ska även göras i helgen och förberedelser för påskmiddag. Bilder på allt kommer senare.
 
 
#1 - - Anonym:

Saknar nåt nytt att läsa här...

Till top