Ny Månad Nya Tag

Allmänt / Permalink / 2
HejsanHejsan, sen kväll ikväll men så blir idet ibland.. Till middag blev det en fyllig soppa gjord på potatis och sås. Jag måste erkänna, jag har ärligt talat ingen aning hur man gör en vanlig krämig soppa eller om det är sättet som jag gör det på som är det vanliga sättet. 
 
Jag hade så mycket sås kvar från gårdagens middag så jag gjorde den lite tunnare med hjälp av mjölk, kokade potatis och blandade ihop det. Det blir som ett tunnt potatismos eller en tjock soppa. Väldigt gott var det iallafall! På toppen är det svamp och fejk-kyckling stekt med massa kryddor, rödlök och vitlök samt en klick Philadelphia.
 
Starten på månaden har varit oerhört trög, trög start på jobbet och alldeles för lite blev gjort här hemma. Ikväll hann jag iallafall sluta i tid för att applådera med grannarna, oerhört kul att få se lite folk. Men nya tag imorgon så får vi se imorgon hur det går!
 
 
 
#1 - - Anonym:

mums

#2 - - Din mamma:

Vad duktig du är på att ta reda på matrester! :)

Till top