Att få se människor utan att behöva vara social

Allmänt / Permalink / 0
HejsanHejsan!
Måndag igen, shit vad fort veckorna går när man aldrig lämnar sitt hem. Idag är det jobb på schemat och mycket som måste hinnas med där innan månaden är slut. Förutom det är det städning som gäller, igår påbörjade vi köket och vardagsrummet men det känns svårt att få undan alla saker när man ständigt är hemma och använder saker. 
 
Vi har varit igång här sen klockan åtta imorse, då Kieran åkte iväg till banken för att beställa efter ett nytt kort och jag för en gångs skull tog mig tid att äta frukost. Dagens höjdpunkt kommer nog att vara att stå på balkongen ikväll och applodera med grannarna, att få se människor är något jag saknar. Jag är inte en så jätte social person av mig. Jag har mina vänner och familj som jag umgås med men nya människor och nya situationer är lite läskigt. Trotts det innefattar mitt jobb att hela dagarna prata i telefon med människor och lära känna främmande folk, så det är lite ironiskt. Men att applodera med grannarna innebär att jag får se människor utan att behöva prata med någon så det är en perfekt kombo.
 
MenMen, jag ska ta och damsuga lite nu innan jag ska sätta mig och jobba igen.
Till top